کاشت ناخن چیست؟

کاشت ناخن را خیلی ساده میشود به یک نحوه از زیبایی تعبیر کرد . بدلیل اینکه ناخن های دست و پا در زیبایی یک خانم نقش به سزایی دارد به همین خاطر کاشت ناخن بین خانم ها طرفداران زیادی پیدا کرده است. به خاطر اینکه ناخن های بسیاری از خانم ها شکننده هستند و به خاطر این , بلند کردن ناخن ها برای اینگونه افراد امکان پذیر نیست و این خانم ها از این مشکل ناخن رنج می برند، اینجاست که کاشت ناخن به کمک این افراد می آید تا از شکنندگی و یک نواختی ناخن هایشان رنج نبرند، پس اینگونه افراد با انجام کاشت ناخن همیشه ناخن هایی بلند و زیبا خواهند داشت.

کاشت ناخن

کاشت ناخن

 شرایط کاشت ناخن چیست؟

ناخن های بعد از انجام دادن کاشت ناخن به طور ماهیانه احتیاج به ترمیم دارند، چون ناخن های خودتان رشد می کنند و بلند می شوند و از ریشه ناخن ها ظاهری نامناسب پیدا می کنند. به این دلیل شما باید ماهی یکبار و در نهایت بعد از گذشت ۴۰ روز ترمیم ناخن انجام دهید.

فواید انجام دادن کاشت ناخن چیست؟

کاشت ناخن علاوه بر اینکه از زیبایی فوق العاده ای که به دست های  شما می دهد فوایدی هم دارد.

شما میتوانید عادت بد جویدن ناخن که سالهاست به آن مبتلا هستید و با روشهای مخلف قادر به ترک آن نبوده اید با کاشت ناخن آن عادت بد را ترک کنید زیرا به دلیل بدمزگی مواد و کنده نشدنش این عادت از سر آنها می‌افتد.  و با این روش هم زیبایی خاصی به ناخن هایتان داده و هم عادت بد جویدن ناخن هایشان را ترک کنید.

 

ضررهای ناشی از انجام دادن کاشت ناخن چیست؟

بعضی از ناخن کار های ناشی  و تازه کار با سوهان کشی بیش از حد صدف ناخن های شما را از بین میبرند و جهت استفاده نکردن به موقع و به جا از ضد قارچ میتواند ناخن های شما را به بیماری صدف ناخن (قارچ ناخن) مبتلا سازند چون وقتی صدف ناخن ها بیش از حد سوهان کشیده شود سطح ناخن ها آسیب پذیر می شوند.به همین خاطر توصیه میشود برای کاشت ناخن به ناخن کار های حرفه ای مراجعه کنید.

عوارض کاشت ناخن , فواید کاشت ناخن

عوارض کاشت ناخن , فواید کاشت ناخن

مراقب آلرژی باشید

چسب ناخن حساسیت‌زا نیست اما ممکن است برخی به مواد کاشت حساسیت داشته باشند که در آن صورت پوست آنها دچار اگزما می‌شود و باید هرچه سریع‌تر کاشت را بردارند.
هیچ تفاوتی در نوع کاشت وجود ندارد فقط ممکن است اندازه حساسیت‌ها به مواد در افراد متفاوت باشد که در این‌صورت آن موردی که کمتر حساسیت زاست ارجحیت دارد اما در اصل هیچ تفاوتی ندارد.

چه افرادی اصلا ناخن نکارند
به کسانی که بیماری عفونی و قارچی دارند توصیه می‌شود که کاشت انجام ندهند چون این کار باعث می‌شود فرد پیشرفت بیماری خود را از چشم دور کند. کسانی هم هستند که مستعد عفونت هستند و سیستم دفاعی بدن ضعیفی دارند و چون آنها خودشان مستعد تمام بیماری‌های ناخن هستند، با این کار بیماری را تسریع می‌کنند.

مراقبت های بعد از کاشت ناخن
با اجسام آلوده تماس نداشته باشید، مراقبت کنید تا ضربه به ناخن‌های‌تان نخورد و در کارهای روزمره هنگام استفاده از مواد شوینده و آب تا حد امکان از دستکش استفاده کنید.

برچسب ها: , , , , , , , , , ,
این مطلب در دسته: کاشت ناخن قرار دارد برای مشاهده مطالب این دسته یا گروه کلیک کنید

ارسال دیدگاه