با جراحی زیبایی پلک چشمان زیبا داشته باشید!
از نظر زیباشناسی چشم ها مهمترین جزو صورت هستند. چشم ها نشان دهنده سن فرد و منعکس کننده حالات هیجانی و خلقی وی هستند. متاسفانه چشم ها و پلک ها زودتر از سایر اجزای بدن ، علائم پیری را نشان می دهند. به دلیل همین حساسیت ، هر روز افراد بسیاری با استفاده از جراحی زیبایی پلک چشم ، اعتماد به نفس بیشتری پیدا کرده و از زندگی خود لذت بیشتری می برند.

زیبایی پلک وابرو,چیکار کنیم پلکی زیبا داشته باشیم,با لا بودن پلک وابرو زیبایی,قشنگ شدن پلک وابرو با جراحی

زیبایی پلک وابرو

عمل جراحی پلاستیک پلک ها که اصطلاحا بلفاروپلاستی نامیده می شود، برای برداشتن پف پلک ها، اصلاح افتادگی پلک و برداشتن پوست اضافی آنها طراحی شده است .
البته پف پلک ها همیشه ناشی از افزایش سن نیست ، بلکه در مواردی پف پلک ها یکی از علائم بیماری های متابولیکی مثل کم کاری یا پرکاری تیروئید است. بدیهی است در چنین حالتی به جای اصلاح پف پلک با جراحی زیبایی، باید بیماری متابولیکی را درمان کرد.
تاثیر افزایش سن برروی پلک بالا و پایین، مختصری با یکدیگر متفاوت است . در پلک بالا این تاثیر معمولا به شکل افزایش تدریجی مقدار پوست پلک، خود را نشان می دهد.در مواردی این افزایش پوست به قدری زیاد است که میدان دید فرد را نیز محدود می کند، اما تظاهر افزایش سن در پلک پایین معمولا به شکل پف پلک وچین های ظریف و  بیرون زدگی کیسه های چربی بروز می کند.

یکی از روش های برداشتن پلک مزاحم انجام بلفاروپلاستی (جراحی زیبایی پلک)است
اگر چین و چروک پلک بالا زیاد باشد ، پوست اضافه برروی مژه ها می افتد و میدان دید محیطی فرد را محدود می کند. قسمت بالایی و خارجی میدان دید بیشتر از سایر قسمت ها تحت تاثیر قرار می گیرد . این محدودیت دید ممکن است به هنگام مطالعه و رانندگی مزاحمت ایجاد کند. بدیهی است که انجام بلفاروپلاستی “جراحی زیبایی پلک” در چنین فردی، علاوه براینکه وضعیت چشم ها و پلک های وی را زیباتر می کند، محدودیت میدان بینایی وی رانیز برطرف می کند.
در اکثرنژادها پلک بالا دارای یک چنین عرضی است، اما در بعضی از نژادها مثل نژاد زرد، این چین وجود ندارد و یک پلک اضافه روی پلک اصلی آنها را گرفته است. با عمل بلفاروپلاستی یا جراحی زیبایی پلک می توان پلک این افراد را نیز اصلاح و چین طبیعی پلک را برای آنها ایجاد کرد.

 

این مطلب در دسته: تازه های آرایش صورت قرار دارد برای مشاهده مطالب این دسته یا گروه کلیک کنید

ارسال دیدگاه