طالع بینی ازدواج مرد متولد ارديبهشت

هيچ موجودي در دنيا به اندازه گربه و مرد متولد ارديبهشت در مقابل ناز ونوازش نرمش از خود نشان نمي دهد.در پدر بودن مردي است بي نظير و براي بچه هاي خود در يك دستش زر و در يك دستش شلاق است . واي به روزي كه برنجد ، واي اگر قهر كند.مرد مترلد ارديبهشت دير ناراحت مي شود واگر ناراحت بشود دنيا را به هم مي ريزد.او زني شوخ وشنگ ، ظريف وزنانه ، عاقل و سياستمدار، و مطيع و خانه دار را به سر حد پر ستش دوست دارد.لابد تصور مي كنيد كه يك مرد متولد برج ثور آدمي است آرام ، اهل عمل ،حساس و همانند صخره اي عظيم پابرجاست. اين تصور شما كاملا درست است و با حقيقت وفق مي دهد .

شما به علاوه ممكن است متوجه اين نكته نيزشده باشيد كه آدمي است محتاط و مصمم ،ضمنا اصلا رويايي نيست واحكام قلبش بر مغزش حكومت نمي كند. يك مرد متولد ارديبهشت ممكن است براي انتخاب شما به عنوان يك همسر مدت ها وقت صرف نمايداو وقتي هم كه فهميد شما هماني هستيد كه مي خواهد ، وقتي تصميم گرفت كه شما را بدست بياورد ، آن وقت جوزاي عاشق پيشه هم در مقابلش لنگ مي اندازد، او حتي كاري مي كند كه اسد پر جنب و جوش و عقرب آتشي مزاج هم در مقابلش احساس حقارت بكنند. اين موجود آرام و مصمم و اهل عمل مي تواند هر روز صبح براي شما يك دسته گل سرخ فوق العاده زيبا بفرستد و اين كار را آنقدر ادامه بدهد و تا اينكه در مقابلش تسليم بشويد و حاضر به ازدواج با او بشويد . او حتي ممكن است يك شعر عاشقانه هم بگويد و يا يك قطعه شلعرانه هم بنويسد ولي از فرط كمرويي آن را بدون امضا برايتان ارسال نمايد.مرد ارديبهشت مي توايد يك عاشق بيقرار ، صميمي و حامي معشوق باشد . طبيعت شهواني اش او را نسبت به عطرهاي محركي كه بكار مي بريد ، نرمي موهايتان و يا لطافت پوست بدنتان سخت آسيب پذير مي سازد . او ممكن است نتواند اين احساس خود را با كلمات و جملات رايج عشاق بر زبان بياورد، اما به هر حال راهي براي القاي آن به شما پيدا مي كند. حساسيت او به نوازش خارق العاده است .

وجود علائمي از وابستگي به زمين در مجمع الكواكب ثور موجب مي شود كه در زمينه هاي عشقي تناقضاتي در كارش ديده شود.يك ارديبهشتي دوست دارد شما را در يك پالتوي پوست قيمتي و زيبا ببيند. او ممكن است در يك روز بهاري از پير زني كه در خارج شهر گل بنفشه مي فروشد، يك دسته گل برايتان بخرد و چند برابر قيمت آن به وي پول بپردازد، فقط به اين علت كه شباهت زيادي بين او و مادرش ديده است ( اما اين را يقين داشته باشيد كه شما او را هرگز ياد مادر و خواهرش نمي اندازيد، مگر به هنگام حمايت از شما قرار بگيرد) موسيقي شديدا بر روح او باثير دارد و احساسات عاشقانه اي را بر مي انگيزد . او مسلما به آهنگ بخصوص، كه عشقش را در خاطرش زنده مي سازد، دلبستگي فراوان دارد، عشقي كه هيچ بعيد نيست خود شما باشيد.اگر شما مي خواهيد دلايل بيشتري از وجود عشق در اعماق روح او به دست بياوريد ، به هدايايي كه در روز تولدتان و يا روز عيد برايتان مي خرد و مقايسه آن را با امكاناتش توجه كنيد. چند بار ديده و شنيده ايد كه او اظهار تمايل كرده است با هم تنها باشيد ؟ زير نور مهتاب به گردش برويد ، و در خيابان هاي خلوت زير نور ستارگان به قدم زدن بپردازيد. وقتي يك ارديبهشتي نسبت به شما ابراز عشق مي كند، اين كار را واقعا و از صميم قلب انجام مي هد و منظورش به هيچ صورت چاپلوسي نيست . او شما را در هر فرصتي كه به دست بياورد، به رستوران دنجي كه با نور روشن شده و موسيقي آرامي داشته باشد، مي برد و هرگز اولين روزي كه با شما آشنا شده است را ازخاطر نمي برد.

 آيا باز هم دلايل بيشتري از حقيقي بودن عشق او مي خواهيد؟ مرد متولد ارديبهشت مثل يك دلو (بهمن) شديدا رويايي نيست ، او هرگز قاپ شما را نمي دزدد و هرگز مانند متولد برج حمل به شما وعده زندگي در قصر شاه پريان و خوابيدن بر روي بستري از گل هاي سرخ را نمي دهد. اما بر عكس اين امكان خيلي وجود دارد كه نامزدش كه به ديدنش آمده است، به سر ميز كارش ببرد و نقشه منزلي را كه در نظر دارد بسازد تا پس از ازدواج در آن ساكن بشود، به وي نشان بدهد و توضيح بدهد كه براي اين كار چقدر پول دارد و از چه امكانات عملي مي تواند استفاده كند.او احتمالا قبل از آنكه به فكر نامزدي بيفتد، مقداري از اسباب و اثاثيه خانه را تهيه كرده و پيش قسط خريد يك آپارتمان را هم داده است . او هميشه كارش از روي حساب است .

وقتي شما را از خانه پدر و مادرتان بر مي دارد و به منزل خود مي برد ، بدون اينكه گفته باشد شمار را به يك قصر افسانه اي مي برد ، مي توانيد مطمئن باشيد كه فكر پرداخت اقساط آن را كرده است.او تقريبا هرگز به چيزي اعتراض نمي كند و از شما ايرادي نمي گيرد و ديري نميگذرد كه شما با ديدن خود در خانه اي كه مي توانيد هر كاري دلتان خواست در آن انجام بدهيد و احساس اطمينان از اينكه شوهرتان هميشه فكر همه چيز را مي كند، از خود مي پرسيد كه چرا قبل از ازدواج روياهاي طلايي زندگي در ابر ها را در سر داشته ايد ؟ و يا لااقل آنقدر كار منزل و مخصوصا رسيدگي به حساب و كتاب و دخل و خرج خواهيد داشت كه تقريبا مجالي پيدا نمي كنيد براي آرزو هاي طلا يي بر آورده نشده خود اشك حسرت بريزيد.

 اين است خصوصيت يك مرد متولد ارديبهشت براي زني كه روي خصوصيات خوب يك شوهرش تكيه مي كند و چقدر جاي تاسف خواهد بود اگر چنين نكند . يك مرد متولد ارديبهشت نقشه كارهاي فرداي خود را با كمال دقت و احتياط برنامه ريزي مي كند، او مثل سنجاب مقداري از آذوقه خود را براي زمستان ذخيره خواهد كرد.وسوسه ديگران و يا رويدادهاي ظاهري فريب هرگز نمي توانند او را از تعقيب هدفي كه براي خود تعيين كرده است ، منصرف سازد . با وجود يك چنين دورانديشي ، اگر وضع مالي اش اجازه بدهد، خيلي راحت تر از متولد ماههاي ديگر با رفتن زن و بچه اش به تعطيلات كنار دريا و يا سفرهاي تفريحي موافقت مي كند.

طبيعي است كه او نقاط ضعفي هم دارد .

 چه چيز و يا چه كسي را مي شناسيد كه بي عيب باشد؟ از يك نظر شما بايد هميشه سعي بر آن داشته باشيد كه زني باشيد با تمام ظرافت هاي زنانه . اگر شما نظريه قاطعي در سر داريد، سعي نكنيد آن را به زور پيش ببريد و يا راجع به قدرت فكري خود در مقابل ديگران با او به جدل بر نخيزيد . او در خلوت احترام خيلي زيادي براي يك زن هوشمند قائل است ( كه البته در اين حالت هم باز يك پله بالاتر را براي خود خالي نگاه مي دارد).وقتي در جمع هستيد و با او مي رقصيد، بگذاريد او « فرد برتر» باشد . وقتي در جمع دوستان و يا اقوام راجع به موضوعي ابراز عقيده مي كند، شما مانند يك ناظر بيطرف رفتار كنيد و از او حمايت نكنيد تا غوغا برپا شود. يكي از اين دو عكس العمل را از او خواهيد ديد: اگر او يك ارديبهشتي خالص باشد، كه اغلب هم همينطور است، همان جا كاري خواهد كرد كه واقعا موجب تعجبتان شود و حتي ممكن است بعد از مراجعت به منزل عملي از وي سر بزند كه اصلا انتظارش را نداشته باشيد و چه بسا كه براي اين كار صبر هم نمي كند به منزل برسد، اما اگر خيلي صاف و ساده نباشد ، آن وقت ممكن است اخم هايش را در هم بكشد و تمام شب را در گوشه اي بنشيند و ديگر با هيچكس صحبتي نكند و به اين كار خود با چنان حالت بدي ادامه بدهد كه آرزوي كنيد اي كاش زمين دهان باز كرد ه و شما را در خود فرو مي برد . رفتار او( بهتر است بگويم كناره گيري مطلق او از جمع) در اين گونه مواقع چنان خواهد بود كه شركت كنندگان در مجلس را هم ناراحت خواهد كرد .

 او خيلي راحت مي تواند عيش يك مجلس را از بين ببرد اما چه در مورد اول ، و چه در مورد دوم، هرگز به شما نمي گويد كه علت اين رفتارش چه بوده است. او صميمانه توقع دارد كه شما خودتان بدانيد چه بايد بكنيد ، او مي خواهد كه زن مورد علاقه اش در همه حال پشتيبان و حامي او باشد و برايش فداكاري كند.در مواقع خشم و رنجش طبيعي است كه شما سعي مي كنيد اوقات او را از بين ببريد اما سعي شما هر قدر هم زياد باشد ، تا او به انتهاي خط نرسد ، عملا بي فايده و بي ثمر خواهد بود. اين كار درست مثل جابجا كردن صخره جبل الطارق است. در حقيقت اگر شما سعي كنيد كه او را به حال عادي برگردانيد، متوجه مي شويد كه اي كاش اين كار را نمي كرديد و مي گذاشتيد كه اوقات تلخي اش سير عادي خود را طي مي كرد و به انتهاي خط مي رسيد، بيشتر سربه سرش بگذاريد و بيشتر اذيتش كنيد تا ناگهان از يك ثور آرام و متين موجودي خشمگين و منهدم كننده به وجود بيايد و چيز هايي را با فريادهاي رعد آسا بگويد كه تا سال ها هم بعد از به خاطر آوردنشان صورتتان از خجالت سرخ بشود. مرد متولد ارديبهشت هرگز از خانه اش قهر نميكند ولو اينكه شما او را به شدت عصباني كرده باشيد ، اما ممكن است رفتا شما طوري باشد كه او سعي كند حتي المقدور در خانه نباشد و يا بدتر اينكه ممكن است بدون اينكه از ظاهرش خيلي معلوم باشد، جسمش نزد شما باشد و روحش در جاي ديگري . به همين ترتيب قهر كردن شما هم نمي تواند كوچكترين تاثيري روي او بگذارد . اگر او دچار خشم شد و رنجش عميق پيدا كرد، شما مجبوريد تا زماني كه همسرش هستيد ، با او در يك منزل و زير يك سقف زندگي كنيد و روي يك تختواب كنار هم بخوابيد ، ولي هيچوقت مالك قلب و روح او نخواهيد شد. دخالت هاي مادر زن آخرين چيزي است كه اصلا قادر به تحملش نمي باشد. به احتمال زياد اولين قهر شما از منزل او، آخرينش هم مي باشد .

 يك بار كه اين تجربه صورت گرفت، هم خوتان وهم پدر و مادرتان مي فهمند كه با اين چاقو نمي توان سر گاوي را بريد.

مرد ارديبهشتي را كه زن بسيار تند خويي دارد راه حل بسيار جالبي برايش پيدا مي كند، حتي المقدور با او از خانه خارج نمي شود ، و در منزل هم كمتر راجع به موضوع جدي و مهمي با وي حرف مي زند. او چهار پنچم ساعات بيداري اش را در خارج از منزل مي گذارند. در اين مورد فشار غير قابل مقاومت زنش به جسم غير منقولي، يعني او ، برخورد كرده است . اين زن مي تواند هر جادلش مي خواهد برود و هر وقت دلش مي خواهد به منزل برگردد. وقتي از او پرسيدم كه آيا زنت را واقعا دوست داري ؟ جواب مثبت داد و گفت كه زندگي شان جريان عادي و طبيعي دارد، احترام يكديگر را نگاه مي داريم، اما تا زماني كه او نداند نسبت به من چه رفتاري بايد داشته باشد و تا زماني كه نتواند جلوي پرخاشگري را بگيرد و بالاخره تا وقتي كاملا درك نكند كه كي مرد است و كي زن ، وضع به همين منوال خواهد بود.

 يك چنين سرنوشتي در انتظار تمام زناني كه همسر مرد متولد ارديبهشت مي شوند ، نشسته است. واي به حال آن ها اگر در جمع به مرد خود توهين كنند ، مثلا در رستوران جلوي دوست و آشنا صورت غذا را از دست او بيرون بكشند و يا بالاي حرف او حرفي بزنند . در اين مورد شما نبايد يك ارديبهشتي را سرزنش كنيد. خلق خوي او به راستي با علامت برجي كه در آن به دنيا آمده تشابه دارد.او اگرچه با تمام قدرت از ازدواج خود مراقبت به عمل مي آورد و مانع از هم پاشيدن آن مي گردد ، ولي شما ممكن است خود را خيلي خوشبخت نبينيد، و اگر نمي خواهيد چنين باشد ، سر به سرش نگذاريد و با وي لجبازي نكنيد.

يك مرد ارديبهشتي اگر چه فوق العاده صبور است اما نمي خواهد كه حلقه اي به بيني اش انداخته شود، و به اين طرف و آن طرف كشيده شود ، اما اين حرف مفهومش اين نيست كه خواهان زني مي باشد كه خود را مثل كنه به او بچسبانيد. او خيلي مرد عمل است و بيش از آن خواهان آزادي است كه اجازه بدهد زني مثل گردن بند خودش را به او آويزان كند . او مي خواهد كه زنش موجودي سرشار از شادي و نشاط باشد .

 يك چنين زني او را هم به وجد مي آورد و توازني بين روح و جسمش ايجاد مي كند. او به تبسمي شيرين بسان عاشق شيدايي كه مشغول تماشاي معشوقه اش باشد، به چنين زني كه شادمانه وظريف به اين سو و آن سو مي رود و شادي به اطراف مي پراكند،نظاره مي كند. در اين حالت او بسان كسي است كه بچه گربه اي كوچك و دوست داشتني را كه با كلاف رنگارنگ پشم بازي كند و از حركات او خوشش مي آيد ، اما بچه گربه اي كه بايد خوب بداند وقتي نخ كشيده شد، وقت آن است كه كلاف را رها كند و به صداي ارباب خود گوش دهد.مسلما هيچ مردي مهربان تر ، صميمي تر و شكيبا تر از يك متولد برج ارديبهشت نيست به شرط آنكه مردانگي و احترامات او مورد تهديد قرار نگيرد. او در اين دنيا براي زني كه دوستش دارد هر كاري ممكن است بكند مگر اينكه روي پايش بيفتد. از متولد ارديبهشتي گاهي حركاتي سر مي زند كه انسان را به ياد دلقك هاي سيرك مي اندازد ، قلب بي رياي او جايي براي كينه توزي و دوز و كلك چيدن ندارد اما يادتان نرود كه دلقك سيرك بعد از اتمام برنامه ديگر دلقك نيست.براي آنكه ديگ بخار يك ارديبهشتي به جوش بيايد ، مدتي وقت لازم است، اما اين ديگ آنقدر بزرگ است كه وقتي به جوش آمد و تركيد، خرابي هاي جبران نا پذيري به بار مي آورد. همين حالت در مورد امور عشقي وي نيز صادق است . ممكن است مدتها با دختري رفت و آمد داشته باشد و كوچكترين ابراز عشقي به وي نكند، اما وقتي تصميمش را گرفت ، آن وقت ديگر مسلما هيچ چيز جلو دارش نخواهد بود. او حتي در اين حالت فراموش مي كند كه بايد معقول و محتاط باشد . يك ارديبهشتي واقعي وقتي هدفي را انتخاب كرد، نسبت به تمام خطرات احتمالي كه ممكن است سر راهش قرار بگيرند، بي اعتنا مي ماند. هر قدر دوستان واطرافيانش موانع كاري را بيشتر برايش توضيح بدهند، او در انجام دادنش مصمم تر مي گردد و اين دوستان واقعا اگر او را خوب بشناسند، خوب مي دانند كه تصميم او چه مفهوم دارد. طبيعي است كه يك چنين آدمي در معرض رويدادهاي ناگوار قرار دارد با اينكه سني از وي بگذرد و تجربيات بيشتري كسب كند، از سوي ديگر به راحتي براي كسي كه از موانع نمي هراسد، احتمال كسب موفقيت هم خيلي زياد است.

از نظر مالي وضع مالي متولد اين ماه معمولا عالي است . كمتر مرد متولد ارديبهشت را مي توان ديد كه براي روز هاي ديگرچيزي ننهاده باشد و اغلب ايشان كساني هستند كه از ثروت بهره كافي دارند. برخي از آن ها هم فكر اقتصادي قوي دارند و در كارهاي تجارتي موفقيت بسيار بدست مي آورد و به احتمال خيلي زياد عاشق طبيعت، فوتبال ماهيگيري هستند و اگر اين چنين نباشد ، به گلكاري ، درست كردن باغچه ها و مسافرت و پياده روي علاقمندي مي دهند . او مطالعه كتاب هاي مربوط به قهرمانان افسانه اي و بنيانگذاران امپراطوري هاي بزرگ را به كتب فلسفي ترجيح مي دهد. بيشتر متولدين اين ماه مجلات متعددي را مشترك هستند كه تعدادي از آن ها مربوط به كارهاي عملي مثل باغباني و غيره است و تعدادي هم از آن هايي است كه در هر صفحه چندين عكس سكسي دارند.او عاشق خريد كردن است ولي از فروشگاه هاي خلوت وشيك خوشش مي آيد نه از فروشگاه هاي چند طبقه كه در آنها مردم از سر و كول هم بالامي روند. مرد متولد ارديبهشت در هر كجا باشد، به اين اصل قديمي كه مرد، مرد است و زن ، زن، اعتقاد قلبي دارد. پس سعي نكنيد كه به بهانه اينكه آرايشگاه بوده ايد سر وته ناهار و يا شام را با يك غذاي حاضري و يك فيجان چاي و يك شيشه نوشابه به هم بياوريد. او مايل است غذايش به همان شيوه هاي سنتي در آشپزخانه پخته بشود و به سر سفره آورده شود ، درست به همان صورتي كه مادرش و مادر بزرگش اين كار را مي كرده اند . سعي كنيد كه دست پختتان تا حد امكان خوب و لذيذ باشد . تمايل به غذاهاي خوب مفهومش اين نيست كه از رفتن بيرون و صرف غذا در رستوران بدش مي آيد ، درست برعكس او شما را هفته اي يكي دو بار به رستوران مي برد زيرا به هيچ صورتي نمي خواهد كه زنش خيال كند آشپز اوست، اما در انتخاب رستوران مسلما جايي را انتخاب مي كند كه بتواند راحت روي صندلي اش نيمه دراز كشيده بنشيند و موسيقي ملا يمي در فضاي آن پخش بشود.

از نظر پدر بودن مردي است بي نظير، او فكر مي كند كه هر مردي بايد پسري داشته باشد تا نسلش حفظ بشود و اسم خانواده باقي بماند اما عاشق دختر بچه هاي كوچك و ظرافت و مهرباني هاي مخصوص ايشان است. او پدري است كه بدون تظاهر به بچه هايش عشق مي ورزد و گرمترين احساسات را نسبت به ايشان دارد . اما در عين حال اصول و مقرراتي را براي ايشان وضع مي نمايد كه با كمال دقت و وسواس برچگونگي اجرايشان نظارت مي كند. او معتقد است كه بچه هايش در عين حال كه بايد او را دوست و رفيق خو بدانند ، نبايد يادشان برود كه وي پدرشان است. او پدري صبور به شمار مي رود.اگر بچه هايش شاگرد اول نباشند، برايش مهم نيست، اما بايد در امتحان قبول بشوند. عقيده اش بر اين است كه بچه ها به تدريج بايد چيز ياد بگيرند و به حد رشد و كمال برسند . شما ممكن است از پول توي جيب زياد و هدايايي گران قيمتي كه اين كار موجب ضايع شدن بجه ها مي گردد ، اما هيچ دلواپس نباشيد زيرا بو به موقع خود ايشان را به درس خواندن و انجام تكاليفشان نيز وادار مي سازد و خلاصه روش چنان است كه دست تنبيه كننده و دست نوازش كننده هر دو از يك آستين بيرون مي آيند. خلاصه ، بچه هايي كه پدرشان در ماه ارديبهشت متولد شده باشد ، از محبت ها و نوازش هاي پدرانه چيزي كم و كسر نخواهند داشت اما لوس وبيكاره هم بار نمي آيند.

مرد متولد برج ثور از نظر همسري،شوهري است پر اغماض كه به راحتي از خطاهاي زنش چشم مي پوشد. او اگر برايش امكان داشته باشد، از ساختن يك خانه راحت، خريد لباس هاي زيبا، عطرهاي گران قيمت، مبل و اثاثيه خوب ( اما به درد بخور ) خودداري نمي كند. او به هيچ صورتي و در هيچ موردي از خود خساست به خرج نمي دهد، به علاوه عاشق چيزهاي زيبا است اما در تمام حالات حساب كار دستش است و نمي خواهد كه كلاه سرش برود.پشتكار يك چنين مردي واقعا تعجب آور و براي برخي ها باور نكردني است و به همان نسبت هم وقتي ساعت استراحتش فرا رسيد، مي خواهد كه اين استراحت كامل و همه جانبه باشد. پس مواظب باشيد كه وقتي خسته است، خودتان يا بچه ها مزاحمش نشويد زيرا در اين حالت خيلي سريع تر شر و بد خلق مي گردد. هرگز به جانش نق نزنيد كه آدمي تن پرور و تنبل است، اين كار درست مثل تكان دادن يك پارچه قرمز رنگ جلوي يك گاو نر است. او كارش را خوب و مستمر انجام مي دهد و هر گز لازم نمي بيند عجله اي به خرج بدهد. سرعت سنج او روي قسمت « آهسته و پيوسته » ثابت مانده است. تهييج و ترغيب او به درگير شدن با كارهايي كه لازمه اش شتابزدگي و شوك زياد است ، قطعا با شكست مواجه مي گردد. شايد به علت داشتن يك چنين خصوصياتي است كه بيشتر مايل است ميهمان به منزلش بيايد تا خودش به ميهماني برود، و در ضمن از نقاط شلوغ و پر سر وصدا هم بيزار است. دوستان قديمي و كساني را كه در زندگي داراي هدف ها و آرزوهاي مشخص هستند ، به منزل دعوت كنيدو ببينيد كه چطور رفتارش با ايشان صميمي و دوستانه خواهد بود و در مقابل با كساني كه به قول معروف چيزي بارشان نيست و سر به هوا و سبك سر هستند، مراوده و دوستي برقرار كنيد و ببينيد كه چطور خودش را از دور معاشرت خارج مي كند و تنهايتان مي گذارد. او با آدمهاي جلف و سبك سر و بي انضباط ميانه اي ندارد. يادتان باشد كه شلوار براي او مناسب تر از شما است، او مي خواهد زنش زنانه بپوشد و زنانه رفتار كند، سعي كنيد به مفهوم واقعي كلمه، زنش باشيد و آن وقت خواهيد ديد كه بهتر از او شوهري در دنيا پيدا نمي شود زيرا عملا هيچ يك از متولدين ماههاي ديگر نمي تواند زنش را چنين واقعي دوست داشته باشد.عشق مرد متولد ارديبهشت صادقانه، ساده، عميق و مخصوصا بي تظاهر است. به هيچ صورتي متظاهر نيست وظاهر و باطنش تا حد ناراحت كننده اي يكي است. در عشق بسيار پابرجاست و جاي مخصوص شما را در قلبش به كسي ديگر واگذار نمي كند، اما اين حرف مفهومش اين نيست كه جاهاي كوچك ديگري در قلبش براي ديگران وجود ندارد، جاهايي كه بعيد نيست موقتا در اختيار ديگران قرار بگيرند. اين صفت او را هميشه مقام مخصوص شما را در قلبش نگاه مي دارد، با دور انديشي مالي، صداقت و احساسات عميق و دست و دلبازي اش جمع كنيد و ببيينيد كه او به راستي مي تواند بهترين شوهرهاي دنيا باشد؟ او البته كله شق و لجباز است اما يادتان باشد كه صبر وتحمل بي نظيرش شاخه اي از همين يكدندگي اش مي باشد.وقتي خسته و كوفته و احيانا ناراحت، از سر كارش بر مي گردد، كنارش بنشيند و نوازشش كنيد و ببينيد كه چطور در مقابل اين كار شما صميمانه تشكر مي كند. در دنيا هيچ موجودي به اندازه يك گربه و يك مرد متولد برج ثور در مقابل نوازش از خود نرمش نشان نمي دهند.

 

این مطلب در دسته: طالع بینی ازدواج قرار دارد برای مشاهده مطالب این دسته یا گروه کلیک کنید

ارسال دیدگاه