طالع بینی مصری متولدین اردیبهشت ماه

متولدين ثور (ارديبهشت)

متولدين اي ماه اغلب داراي قدي متوسط، چهره‎اي مايل به چهارگوش، موهاي پرپشت، چشمان سياه و ابروان پر هستند. اين افراد داراي احساساتي تند بوده و در مقابل عوامل بيروني، واكنش تند و سريع نشان مي‎دهند و به همان سرعت نيز آرام مي‎گيرند. اين افراد اغلب عصبي مزاج بوده داراي خلق متغير هستند و به راحتي در كارها و تصميمات خود، تغيير موضع مي‎دهند .

متولدين اين ماه از لحاظ خانوادگي رفتاري گرم و محبت‎آميز دارند و به خوص نسبت به پدر و مادر احساس مسئوليت مي‎كنند. اين افراد در دوستي ثابت قدم بوده اما شراكت آنان در امور اقتصادي سودبخش نخواهد بود .

زنان متولد اين ماه اغلب دستخوش دلهره و اضطرابي ناشناخته هستند و گاه عكس‎العمل بيمارگونه از خود نشان مي‎دهند. با اين همه مادران خوبي براي فرزندانشان مي‎باشند. همچنان از نظر عاطفي، همسرن خوبي خواهند بود. اينان اغلب افرادي منظم، كاردان، با سليقه و شيك پوش هستند. اين افراد اغلب داراي زمينه هنري در رشته‎هاي شعر و ادبيات و موسيقي هستند .

متولدين دهه دوم اين ماه، عموماً زندگي متعادلي خواهند داشت و اغلب در هر كاري موفق مي‎باشند. اينان داراي قدي ميانه تا بلند بوده، صورتي سبز و نسبتاً گرد و چشم و ابرويي تيره دارند. اين افراد عموماً صميمي – خوش برخورد – ميد به موازين اجتماعي – داراي موقعيت خانوادگي خوب و از افراط و تفريط پرهيز مي‎كنند .

متولدين دهه سوم اين ماه، افرادي متعادل – ميانه‎رو – داراي زندگي نسبتاً موفق – علاقمند به سير و سفر و علاقمند به زيبايي‎هاي طبيعت – تمايل به هنر از جمله موسيقي، نقاشي، ادبيات و غيره دارند. اين افراد از نظر فيزيكي افرادي خوش چهره با قدي متوسط بوده و از زيبايي متعارفي برخوردار مي‎باشند. اينان از لحاظ رواني اغلب متعادل، افرادي خوش برخورد – متواضع – اصلاح طلب – از نظر خانوادگي و اجتماعي عموماً موفق و همسراني خوب و بعضاً ايده‎آل خواهند بود .

 

این مطلب در دسته: طالع بینی ازدواج قرار دارد برای مشاهده مطالب این دسته یا گروه کلیک کنید

یک دیدگاه تا کنون.

  1. ساجده
    پاسخ

    عالی بود و من همه ی ویژگی هارو داشتم

ارسال دیدگاه