اساس این روش طالع بینی ،توصیف افراد بر اساس جنس و ماه تولد می باشد.در این روش فردی که قصد ازدواج دارد ماه تولد و جنس فرد مورد علاقه را باید در اختیار داشته باشد و با استفاده از جدول زیر توصیف فرد مورد علاقه خود را بخواند

طالع بینی ازدواج زن متولد فروردين

« عشق از زندگي جدا بوده است» بدون شك منظور افرادي غير از زن هاي متولد فروردين ماه است . نمي دانم به كسي كه عاشق يك چنين زني باشد ، بايد تبريك گفت و يا به حالش متاسف بود . ممكن است تصور كند كه عشق همه چيز زندگي است .در حالي كه او چنان مجذوب دنياي خاص خويشتن است كه در عمل فقط آن را همه چيز زندگي مي داند . او بيش از هر زن ديگري در اين دنيا مي تواند بدون مرد زندگي كند.طبيعي است كه زندگي بدون مرد ، مفهومش زندگي بدون احساسات عاشقانه نيست . او هميشه دلش مي خواهد وشايد بتوان گفت نيازمند به آن است كه قلب مهربان و خواب هاي طلايي اش به خاطر او بتپد و به همين دليل هم هميشه يك چنين موجودي در ذهنش وجود دارد و موجودي كه ممكن است مربوط به سالهايي بس طولاني گذشته و يا سالهاي بسيار دور آينده باشد اما به هر حال او درشبهاي مهتابي بهار به اين عشق رو يايي خود مي انديشد و يكبه جالب آنكه بر غم وجود يك چنين آرزوي عميقي اگر يك چنين شخصي وجود خارجي نداشته باشد ، كمبود آن را احساس نمي كند زيرا هميشه در ضمير ناخود آگاهش معتقد است كه هر كاري را ه يك مرد مي تواند بكند ، خودش قادر است بهتر از آن را انجام بدهد.زن متولد فروردين خودش راهش را در زندگي باز مي كند و مايحتاج زندگيش را خودش فراهم مي آورد و از حقش دفاع مي كند بدون اينكه نيازي به وجود خودش خودش فراهم مي آورد و از حقش دفاع مي كند بدون آنكه نيازي به وجود يك مرد داشته باشد . به نظر او انجام كارهايش به دست خودش خيلي سريعتر از آن صورت مي گيرد كه به انتظارديگري بنشيند و طبيعي است كه يك چنين خصوصياتي به مزاج مغرور مردها خوش آيند نيست .

 زن متولد فروردين مثل مرد متولد اين ماه خواهان رهبري وپيشتازي است و اين خواسته شامل تمايل او به برداشتن اولين قدم در امور عشقي نيز ميگردد.دختران متولد اين ماه هميشه تعدادي عاشق سينه چاك در اطراف خود دارند و با وجود اين هميشه در تخيلات خود دنبال كسي مي گردند كه جزو اين عده نباشد . او در صورت لزوم مي تواند سريعا همرنگ جماعت بشود ولي در عين حال داراي آن سرسختي نيز هست كه بتواند از راحتي ها چشم بپوشد و با سيل مخالفت ها سينه به سينه بجنگد و به سينه هر مردي كه عشقش را مورد تهديد قرار داده است ، دست رد بزند.

 اين درست نمونه كاملي از خصوصيات اخلاقي يك متولد ماه فروردين است و او حتي پس از اينكه در زير ضربات خرد كننده حوادث به كلي درمانده شد و تنها طفلش از دنيا رفت و مردي كه دوستش مي داشت وجايش را براي خاطر او به خطر انداخته بود ، تركش كرد، باز قادر است بگويد كه : « باشد و فردا هم براي خودش روز ديگري است » و اين براي آمدنش انتخاب كرده است. زني با قدرت فراوان كه مي تواند بر همه غمنامه اي يك نقطه پايان بگذارد و قادر به ايفاي كامل نقش يك زن است و يعني فرو ريختن اشك در موقع لزوم و به عهده گرفتن نقش مرد به هنگامي كه مردي در زندگي او وجود نداشته باشد . طبيعي است داشتن يك چنين خصوصيات تهاجمي چندان جالب نيست و اما خوش بيني و اميد او به آينده روشن ، ضامن معتبري براي سعادتمند شدنش مي باشد.

 زن متولد فروردين ، در صورت مساعد بودن زمينه در ابراز عشق پيشقدم مي شود و بگذاريد او بفهمد كه دوستش داريد و اما خيلي هم دنبالش نرويد . وفاداري او به عشق تا زماي كه شما به آن پاي بند باشيد ، خارق العاده است زيرا وي اصولا موجودي رمانتيك مي باشد. او به هيچ صورت مايل نيست كه شكار بشود و اما اگر ديد كه شما تعقيبش نمي كنيد ، دلسرد مي گردد كما اينكه او از مردي كه بخواهد به طور كامل بر وي مسلط باشد ، گريزان و از مردي هم كه خودش را روي پاهاي او بيندازد، روگردان و بيزار است.متولد فروردين قبل از آنكه بگذارد گرمي عشق سراسر وجودش را در بر گيرد، مي خواهد با دل مرد دلخواهش دست و پنجه نرم كند تا در اين كشاكش طعم قدرت مردانه او را بچشد.

 او به طرز باور نكردني رويايي است و هميشه آرزو دارد پرنس مورد علاق اش سوار بر اسبي سفيد بيايد و او را بربايد و به خاطر عشق او بادنيا بجنگد و آنچه را مي خواهد در اختيارش بگذارد ، بدون اينكه قدرت مردانگي خود را فراموش كند و چون يك چنين موجودي فقط در رويا وجود دارد ، اغلب تنها مي ماند . روزهايش روشن و مملو از هيجان است و شب هاييش تاريك و خاموش اما شعله هاي اميد هرگز در قلبش خاموش نمي شوند و او پس از هر شكست قدم تازه اي پيش مي گذارد. او بايد از عشق خود احساس غرور كند اما اين امر نبايد موجب بشود كهشما ذوق و استعداد او را ناديده بگيريدو هر قدر نياز مندي او شما زياد تر باشد، باز كوشش مي كند كه دو برابر آن نيازمندي هاي شما را بر آورده سازد. او مي تواند از خطاي دوستانش چشم بپوشد ، مال و وقتش را صرف ديگران كند ، اما وقتي پاي دل به ميان آمد، ناگهان موجود ديگري مي شود . آنچه كه از آن اوست .

 اين امر قاطعيت مطلق دارد. كوچكترين خطايي مي تواند حسادت او را مثل يك بمب منفجر كند. مراقب باشيد كه در حضورش از هندمند مورد علاقه خود تعريف نكنيد و يا از زن ديگري ولو اينكه از دوستان او باشد ، صحبتي به ميان نياوريد . مردي كه زنش متولد فروردين است ، بهتر است در اداره منشي مرد داشته باشد . اين زن حد متوسط ندارد و اگر دلش بشكند ، در مدتي بسيار كوتاه از توده اي آتش تبديل به قطعه اي يخ مي گردد اما نكته مهم اين است كه آتش تنش زود خاموش مي شود در حالي كه سرديش ابدي است.زن متولد ماه سال چه قبل از ازدواج و چه بعد از آن خواهان آزادي فراوان است و متوقع است كه شما به وي و وفاداريش اطمينان كامل داشته باشيد در حالي كه عكس اين امر را الزامي نمي داند.

 او به رغم تمايل شديدي كه به آزادي خود دارد ، فوق العاده به شوهرش وفادار است و متولد اين ماه به طور طبيعي قادر به دوست داشتن دو مرد نيست زيرا بيش از آن صاف و صادق است كه بتواند يك چنين نقش ريا كارانه اي را به عهده بگيرد و ايفاي نقش كند. اگر اين زن، شوهر داشته باشد و عاشق مرد ديگري گردد، قبل از آن كه به وي خيانت كند ، رك و راست حقيقت را به شوهرش مي گويد كه ديگر نمي تواند زندگي مشتركي داشته باشد.

 اين زن مي تواند شور و هيجاني بسيار عميق و تخيلاتي صوفيانه و عارفانه داشته باشد . اين دو خصلت به شيوه اي غريب در وجود او با هم آميزش دارند. او هر نوع رابطه اي را صميمي و حقيقي و ابدي مي داند و خيانت و بكار بردن را به كلي احمقانه و غير ضروري مي داند. عشق او مثل حركات و گفتارش بي غل وغش و رك و پوست كنده است.زن متولد برج اصولا واجد قابليت هاي زياد است، به طوري كه تقريبا از عهده انجام هر كاري از فروشندگي تا نخست وزيري بر مي آيد. اگر در ارتش باشد ، خشونت يك گروهبان را به خود مي گيرد و اگر مانكن باشد، ظرافت هاي يك دختر تمام عيار هيجده ساله را در خود بوجود مي آورد .

 به هر صورت به شغل و كارش علاقه مندي نشان مي دهد و به اين دليل كمتر ممكن است كه از كار به خاطر عشقش دست بردارد.البته از آنجا كه او دختر رمانتيكي است ، اين امكان وجود دارد كه اگر عاشق شد ، به خيال تحقق بخشيدن به روياهاي طلائي خودش وداشتن يك خانه كوچك زيباي چوبي در حاشيه جنگل هاي شمالي و نشستن جلوي بخاري كه گندم هاي هيزم در آن شعله ور است و لذت بردن از زندگي در جوار معشوق سبب شود كه موقتا كارش را رها كند و اما وقتي كه رنگ هاي اين خانه جلاي اوليه اش را از دست داد و اين جا و آنجاي طاقش شروع به چكه كرد وآنوقت با سرعت به جستجوي كسب و كار و موقعيت اجتماعي خود بر مي خيزد . جلويش را نبايد گرفت ، زيرا اگر خواسته هاي روحي متولد فروردين ماه بر آورده بشود، خيلي ساده از هر مشكل كوچكي كه بو جود بيايد كوه بزرگي مي سازد ودرد سر درست ميكند.

 در عمل تقريبا كاري وجود ندارد كه زن متولد فروررين ازعهده اش برنيامد.اگر از او چيزي را بخواهد و يا احساس كند كه داشتنش براي او ضروري است ، مصممانه قدم پيش مي گذارد اعم از اين كه آن كار انجام شدني باشد يا نباشد و به همين ترتيب در مقابل مشكلات چنان پايداري از خود نشان مي دهد و چنان خود را با محيط تطبيق مي دهد كه باورش به راستي مشكل است.زني را مي شناختم كه به علت خراب شدن وضع مالي شوهرش مجبور بود با سه بچه خود در يك آپارتمان دو اتاقه زندگي كند .

او روزي در خانه با خانمي كه فال قهوه مي گرفت و اصلا با يكديگر آشنايي نداشتند ، بر خورد كرد و اين خانم پس از نگاه كردن به فنجان قهوه كه از آن نوشيده بود ، با ناراحتي گفت كه زندگي سختي در انتظارش مي باشد و اين زن صادقانه پرسيد : مي توانيد بگوئيد كه اين زندگي تلخ از كي شروع مي شود؟ همين خانم يك روز به سرش زد كه يك سگ هم بياورد و نگاه دارد و چون صاحب خانه گفت كه « خانم : شما خودتان هم براي دو اتاق زيادي هستيد تا چه رسد به اينكه سگ هم بياوريد » براي جامه عمل پوشاندن به خواسته اش ناگهان به فعاليت افتاد و به اين در و آن در زد و يك دوره كلاس كار با كامپيوتر را ديد و خلاصه در كمتر از يك سال وضع زندگي خود را از اين رو به آن رو كرد. با در آ مد خوبي كه نصيبش شده بود ، آپارتمان بزرگتري گرفت و سگ مورد دلخواهش را به خانه آورد . او تمام اين و تلاش را فقط براي آوردن يك سگ به خانه و باز كردن جا براي آن سگ تحمل كرد . زن متولد برج قوچ به علت خوش بيني زياد ، هميشه معتقد است كه تيره روزي و ناكامي سرانجام روزي بر طرف مي شود و آفتاب هميشه زير ابر نمي ماند و به علت داشتن يك چنين طرز تفكري است كه به معجزه هم اعتقاد دارد و معجزه هم براي كساني كه به آن اعتقاد دارند، هميشه رخ مي دهد .

اين خانم در كارهاي خود خيلي عجول است و در نتيجه چه بسيارند دفعاتي كه اين عجله برايش اشكالاتي به وجود مي آورد اما او تا اولين تارهاي خاكستري رنگ در لا بلاي مو هايش پيدا نشده است كه هر چيزي را بايد از راه تجربه ياد بگيرد. به غرور خود سخت پايبندي نشان مي دهد و اعتقادش بر اين است كه شكسته شدن غرور پايان زندگي است.از لحاظ عشق اين امكان وجود ندارد كه زن متولد شده در ماه فروردين فريب گرگ هاي در لباس ميش را بخورد و او را در مقابل زن فريب ها مصونيت دارد و خطر بزرگتر او را از جانب مرده هاي ايده ال و رومانتيك تهديد مي كند كه تازه در اين مورد نيز او بارها مرده ايده آلي را كه سر راهش قرار بگيرد ، در بوته آزمايش قرار مي دهد.كمتر زني ممكن است مثل زن متولد فروردين ماه مددكار و دادرس باشد .

 او خيلي راحت براي اطرافيانش هديه اي گران قيمت مي خرد و در موقع بيماري ازايشان پرستاري مي كند و به آنها پول قرض مي دهد و سعي مي كند بر ايشان كار پيدا كند و در مقابل انتظار مقابله به مثل راهم دارد.او هر كاري را با شور و حرارت خاص انجام مي دهد و اما شخصا منكر داشتن يك چنين خصوصياتي است كه اگر غمگين بود ، شوهرش هم غمگين واگر شاد بود شوهرش هم شاد باشد. او نه تنها مايل است كه دوستان شوهرش را بشناسد، از ميزان پس اندازه او خبر داشته باشد و جزئيات كارش را بداند ، بلكه حتي مي خواهد كه در خواب هاو روياهاي او نيز شريك باشد و همين حق را براي او قائل است. اگر بفهمد كه شوهرش چيزي را از او پنهان كرده است ، ديوانه مي شود و عصبانيت او واقعا نا خوش آيند است .

 هرگز نبايد در جلوي ديگران كوچكتر ين ايرادي از طرز لباس پوشيدن و يا آرايش كردن و يا رفتارش گرفته شود. اگر اين نكته رعايت شود ، او هم نسبت به رعايت حال و شخصيت شما در ميان جمع پايبندي وسواس آميز نشان مي دهد.جريحه دار كردن غرور و يا به مسخره گرفتن احساساتش قلب او را مي شكند. اگر او با يك چنين رويدادي مواجه بشود، به آغوش شوهرش پناه مي برد و در آن لحظه دنيا برايش تيره وتاريك است و او خود را عميقا بي دفاع و آسيب ديده احساس ميكند و اينجاست كه شوهرش اين امكان استثنايي را پيدا مي كند تا موقعيت خود را در روح و قلب او استحكام بيشتري ببخشد . او عاشق قدرت است و مي خواهد كه هميشه واجد آن باشد و وقتي احساس كرد آن را از دست داده است ، بايد از جايي دوباره تحصيل قدرت كند.حالت ايده ال و خوش بيني بيش از حد زن متولد فروردين اغلب باعث مي شود كه به هنگام مواجه شدن با حقايق زندگي آزرده خاطر بشود .

 در يك چنين مواقعي دستيابي به قلب او كار فوق العاده ساده اي مي گردد. اندكي نوازش و بازگرداندن اعتقاد اعتماد به نفس به او دردهاي دلش را چهار طاق باز مي كند. او صميمانه انتظار دارد كه شوهرش در صورت لزوم با تمام قوا به جانبداري از وي برخيزد و با دشمن به مقابله برخيزد( اما شما اين كار را چنان انجام بدهيد كه راه برگشت از بين نرود زيرا همسرتان ممكن است خيلي زود يك چنين تصميمي بگيرد) اگر مرد دلخواه خود را پيدا كند، به راحتي از همه چيز دست بر مي دارد و او بدون وفاداري و صفاي عاشقانه زندگي را هيچ مي داند.

 به عنوان زن خانه شريكي دلسوز و يار و ياور است.احتمالا خواهان داشتن كاري در خارج از منزل است زيرا محيط خانه براي شور و هيجاني كه در وي وجود دارد ، بسيار كوچك و محدود كننده است. عصبانيتش شبيه به جرقه اي است كه ناگهان از آتش بيرون مي ريزد و ناگهان ظاهرمي شود و زود از بين مي رود اما تعداد اين جرقه ها معمولا بيشتر از مواردي است كه مي تواند آرامش خيالي براي شوهرش ايجاد كند. نكته اي كه بايد به آن توجه كرد اين است كه عصبانيتهايش ظاهري است ولي لطف و مهرباني اش عميق و واقعي است .

 اندكي پر حرف اما حرف هايش سطحي و بي پايه نيست و در آن آثار هوشمندي كاملا مشاهده است و به اين دليل منطقا انتظار همدردي دارد . شوهر يك چنين زني مجبور است او را به هنگام بروز بيماري به زور به رختخواب بفرستد اما بعد لازم است كه كنارش بنشيند و دستش را در دست بگيرد.زن متولد برج حمل در خانواده فوق العاده فداكار و كمك رسان است . اگر شوهرش از كار بيكار شود ، بدون تاخير كاري پيدا مي كند و نمي گدارد چرخ زندگي از حركت بايستد اما به طور حتم براي شوهري كه در آمدش از او كمتر باشد، احترامي قائل نيست ( در اين حالت اگر چه او را ترك نمي كند اما شايد به علت جريحه دار شدن غرورش ديگر آن دلشادي سابق را نشان نمي دهد.) يك تعريف از طرز آرايش يك زن ديگر نيز همين حالت را در او به وجود مي آورد اما خطرات احتمالي اين كار خيلي بيشتر است. اگر بتوانيد محيط زندگي خود را پا بر جا نگاهداريد ، او را به طرزي واقعا باور نكردني شاد و دوست داشتني خواهيد يافت.او به عنوان مادر پيوسته مواظب است كه بچه هايش تميز ، شاد و سلا مت باشند .

عقل معاش خارق العاده از خود نشان نمي دهد اما شما مي توايند او را يكي دو بار امتحان كنيد. هيچ بعيد نيست قابليتش در اين كار به اندازه اي كه مورد نظر شماست ، باشد.او ممكن است هر بار كه بچه اش گريه مي كند ، بغلش نكند و يا مثل برخي از مادرهاي ديگر در حمايت از كودكش روش اغراق آميز نداشته باشد اما اين بچه بلا شك مهرباني هاي مادرش را فراوان مي بيند و عشق مادر به قدر كفايت نصيبش مي گردد.به علت داشتن تخيلات شاعرانه دنيايي مملو از زيبايي ها و رنگ ها در ذهن بچه هايش به وجود مي آورد اما انضباط را هم لحظه اي فراموش نمي كند .

 تنبيه بدني نمي كند ولي از حرفش هم بر نمي گردد . او خيلي دير به مواد مخدر معتاد مي گردد اما از انتقام كشيدن لذت مي برد و خيلي زود عصباني مي شود و خيلي هم آرام مي گردد. صميمانه به شوهرش كمك مي كند كه به آرزوهايش جامه عمل بپوشاند. اگر شوهر زن متولد فروردين فقط به اندازه نصف مقداري كه او به وي ايمان دارد ، به او ايمان داشته باشد، زندگي زناشوئي آنها واقعا سعادتمندانه خواهدبود.

این مطلب در دسته: طالع بینی ازدواج قرار دارد برای مشاهده مطالب این دسته یا گروه کلیک کنید

ارسال دیدگاه