زیبایی پوست و موی عروس با روغن زیتون

زیبایی پوست و موی عروس با روغن زیتون

زیبایی پوست و موی عروس با روغن زیتون

زیبایی در شب عروسی برای همه خانم ها مهم و بیادماندنی میباشد و همیشه ماه ها قبل از این شب بیادماندنی به دنبال آرایشگر و مزون مناسبی برای زیبایی پوست و موی خود میباشند.همچنین برای شب عروسی مقوله های زیبایی صورت و برجستگی گونه ها و شکم لاغر و جمع و جور و سینه های برجسته و سینه های خوش فرم و پوست سفید نیز بسیار مهم میباشد.زیبایی پوست و موی عروس با روغن زیتون از جدیدترین روش ها ومتدهای روز میباشد که عروس خانم ها بیشترین تقاضا را برای آن را دارند.حتما بارها و بارها خوانده و شنیده اید که روغن زیتون یکی از مواد غذایی سالم است که به سلامت قلب و عروق، تقویت سیستم ایمنی و پیشگیری از سکته مغزی کمک می کند. اما این روغن معجزه آسا برای پوست و موی افراد مختلف هم مفید است. فرقی نمی کند که پوست شما چرب، خشک یا معمولی است، به هرحال می توانید از مزایای این روغن بهره مند شوید. در زیر به بررسی انواع پوست ها و چگونگی زیبایی آنها میپردازیم:

پوست های خشک:

روغن زیتون یک مرطوب کننده عالی برای پوست های خشک است. اگر پوست شما بویژه در فصل زمستان به سرعت خشک می شود، پوستتان را با روغن زیتون ماساژدهید. می توانید برای مرطوب کردن کل بدن از ان استفاده کنید و مناطق خشک را بیشتر ماساژ دهید.

پوست های حساس:

در روغن زیتون آنتی اکسیدان و چربی های خوبی پیدا می شود که پوست شما را در مقابل اثرات مخرب رادیکال های آزاد، التیام می بخشد. بنابراین اگر پوستی حساس دارید، در مناطق آسیب دیده این روغن را بمالید.

پوست چرب:

این روغن با وجود داشتن چربی حتی برای پوست های چرب هم مزایای بسیار زیادی دارد. روغن زیتون به پوست نمی چسبد، به همین دلیل توسط افرادی با پوست چرب هم قابل استفاده است. البته توصیه می شود که این افراد برای ماساژ صورت از آن استفاده نکنند.

روغن زیتون برای سلامت موها

در صورتیکه پوست سر شما خشک و پوسته پوست شده و شوره می زند، برای رفع این مشکل روغن زیتون را انتخاب کنید.کمی روغن زیتون را به نوک انگشتان بمالید و کف سر را در حرکتی دایره وار ماساژ دهید. بهتر است ماساژ به صورت ملایم باشد و زیاد به موها و کف سر فشار نیاورید. مقدار روغن را کم در نظر بگیرید تا موهای شما چرب نشود.

روغن زیتون و سایر نکات زیبایی

این روغن به عنوان برق لب و کرم دور چشم قابل استفاده است و می تواند چروک های اطراف چشم شما را کاهش دهد. کافیست شب ها یک قطره روغن زیتون به اطراف چشم تان بمالید تا بعد از چند روز تغییرات را با چشم خودتان ببینید. روغن زیتون برای تقویت وسلامت ناخن ها هم مفید است و می تواند ترک های پاشنه را برطرف کند.

تمیز کردن دست های رنگی

اگر روزانه با رنگ و مواد چرب سرو کار دارید و دست شما به این مواد آغشته می شود، برای پاک کردنشان از یک قاشق چایخوری روغن زیتون، یک قاشق چایخوری نمک یا شکر استفاده کنید.

این مخلوط را کف دستتان بریزید و دست ها چند دقیقه به هم بمالید. سپس دست ها را با آب و صابون بشویید. در این صورت نه تنها دست شما تمیز تر می شود، بلکه می فهمید که نرم تر شده اند. این در حالی است که استفاده مدام از شوینده ها پوست دست شما را خشک و آسیب پذیر می کند.

روزانه به مدت نیم ساعت این برنامه ماساژ را داشته باشید و آن را به مدت یک هفته دنبال کنید.افرادی که موهای فر دارند یا انتهای موهایشان موخره دارد باید به سراغ این روغن بروند کمی روغن زیتون را گرم کرده و به موهایتان بمالید. یادتان باشد که روغن را بیش از حد گرم نکنید چون خواص مفیدش را از دست می دهد. برای حجم دادن به موها و درخشان کردن آنها روغن زیتون را با تخم مرغ ترکیب کرده و روی سرتان قرار دهید. بعد از نیم ساعت موها را آبکشی کنید.

کدام روغن زیتون مناسب تر است؟
در فروشگاه های مختلف روغن زیتون های گوناگونی وجود دارد اما بهترین نوع روغن زیتون برای موهای شما، روغن زیتون خالص است. شاید بوی آن برایتان کمی آزار دهنده باشد اما می ارزد که برای حفاظت از پوست و مو این روغن را انتخاب کنید.

برای داشتن سینه های زیبا حتما چسب سینه برلیفتس را برای یکبار امتحان نمایید تا تغییرات  را  در سینه های خود و زیبایی و برجستگی را دز سینه های خود مشاهده نمایید.

چسب فرم دهنده برلیفتس  برای شب های عروسی و مجالس و جشن ها میباشد.

این مطلب در دسته: کلینیک زیبایی عروس قرار دارد برای مشاهده مطالب این دسته یا گروه کلیک کنید

ارسال دیدگاه