آرایش عروس

آرایش عروس

در روز عروسی شما در کل روز در مرکز توجه همه قرار دارید و هر کدام از میهمان هایتان در مورد شما نظری می دهند پس شما باید از همه لحاظ مانند لباس عروس ، تور روی سر ، رقص با داماد ، دسته گل تان (که در معرض توجه همه می باشد) تا  آرایش تان که از همه مهم تر است؛ بهترین باشید .

آرایش عروسی شما نقش بسیار مهمی را در تعریف دیگران از شما دارد اینکه شما در روز عروسیتان مانند یک پرنسس بدرخشید.البته دیگر ملزومات مانند تاج ، تور، دسته گل و لباس عروستان نیز دراین که بهتر به نظر بیایید و بدرخشید بی تاثیر نیستند.

یک آرایشگر حرفه ای را انتخاب نمایید و از چند ماه قبل هر بار نزد وی رفته و از او بخواهید آرایشتان کند.
برای صرفه جویی در هزینه بهتر است این تست ها را زمانی که به عروسی یا مراسمی دعوت می شوید انجام دهید که هم خیالتان از آرایشگرتان راحت شود هم اینکه برای مراسم اقوامتان آماده خواهید بود.

اگر قصد دارید خودتان آرایشتان را انجام دهید بهتر است مقاله ی زیر را حتما مطالعه نمایید . البته این نکات فقط برای آرایش عروسی نیست و شما می توانید این نکات را همیشه  در آرایشتان به کار برید.
 

پوست :

پوست شما اساسی ترین قسمت در آرایش صورتتان می باشد پس باید برای شادابی و شفافیت پوستتان از هفته ها قبل از عروسی مراقبت های لازم را انجام دهید. آب زیاد بنوشید و تا حد ممکن در معرض نور خورشید قرار نگیرید .

 

اگر شما قبلا مرطوب کننده های پوست و  لب را استفاده نمی کردید الان زمان آن است که خود را برای روز عروسی آماده کنید و مراقبت از پوست و لب هایتان را شروع کنید. مرطوب کننده های پوست باعث می شود شما پوست با نشاط تری داشته باشید و مرطوب کننده های لب مفیدند زیرا باعث می شوند رنگ رژ لب به صورت یکنواخت و بادوام تری نسبت به لب های خشک روی لب های شما قرار گیرند.

 

عروس های با پوست چرب : از هر گونه محلولی که باعث خشک شدن پوست صورتتان می شود پرهیز نمایید با این کار پوستی خشک و خشن در روز عروسی خواهید داشت بهتر است از چند ماه قبل به صورت روزانه پوستتان را بشویید و از متعادل کننده هایی که برای انواع پوست مناسب اند استفاده نمایید تا کم کم از چربی اضافه پوستتان بکاهید.

 

یک هفته قبل از عروسیتان ماساژ صورت را توسط افرادی ماهر انجام دهید . اگر تا بحال این کار را انجام نداده اید بهتر است یک ماه قبل آن را انجام دهید که اگر پوستتان واکنشی بد نشان داد فرصت کافی داشته باشید.

 

در روز عروسیتان به هیچ عنوان از بند ، وکس و امثال آن  استفاده نکنید زیرا باعث می شود پوستتان بیش از حد قرمز شود و اصلا زیبا نخواهد بود.

 

یک دستمال را در لابه لای دسته گل تان مخفی کنید تا بعد از اینکه داماد را بوسیدید بتوانید با آن جای رژلب تان را پاک کنید.

 

 زمینه یا پایه آرایش :

 

الان که پوستتان با مراقبت هایی که از آن نمودید خارق العاده دیده می شود پس باید رنگ و روی بی نقصی داشته باشید.

 

۲۰ دقیقه قبل از اینکه آرایشتان را شروع کنید مقدار کمی مرطوب کننده روی پوستتان بمالید.این ایده باعث می شود پوست یکنواخت تر و صاف تری داشته باشید.

 

مقدار کمی کانسیلر در قسمت زیر چشم هایتان به کار برید.اگر احساس می کنید که شاید گریه کنید بهتر است کانسیلر با پایه چرب تهیه نمایید و از آن استفاده نمایید. زیرا دوام آن بهتر خواهد بود.

 

کرم پودری که از دوام و چربی کمی برخوردار می باشد را به صورت کاملا یکنواخت با پد مخصوص بر روی صورتتان بمالید.

این مطلب در دسته: کلینیک زیبایی عروس قرار دارد برای مشاهده مطالب این دسته یا گروه کلیک کنید

ارسال دیدگاه