به طور روزانه از یک محصول محافظ لب به منظور مرطوب کردن و حفظ حالت طبیعی آن ها استفاده کنید. یک مرطوب کننده لب که حاوی…

رژلب قرمز,بهترین رژلب,خوش رتگ بودن رژلب,خوش رنگ ترین رژلب عروس,قرمز رزلب عروس,شکلیل ترین رژلب  عروس,کرج,تهران,کرج

مبارزه با خشکی لب

مرطوب کننده ای مناسب برای جلوگیری از خشکی لب ها

به طور روزانه از یک محصول محافظ لب به منظور مرطوب کردن و حفظ حالت طبیعی آن ها استفاده کنید. یک مرطوب کننده لب که حاوی مرطوب کننده های طبیعی نظیر کره کاکائو و Aloe Vera باشد یک ترکیب موثر است و سبب حفظ رطوبت می شود. مراقبت روزانه لب ها به حفظ یک احساس طبیعی در لب ها و ظاهر نرم و صاف آن ها کمک می کند.

زمانی که در معرض هوای خشک قرار می گیرید، از ترکیبی استفاده کنید که ضمن نگهداری رطوبت طبیعی از تأثیر خشکی محیط نیز جلوگیری کند. در این موارد استفاده از ترکیباتی توصیه می شود که حاوی چندین ماده محافظت کننده بوده و بتوانند از لب ها به خوبی محافظت کنند.

در طول سال هر زمان که در معرض نور خورشید قرار می گیرید از یک محصول ضدآفتاب با عیار حفاظتی مناسب استفاده کنید. عیار حفاظتی نشان دهنده آن است که برای چه مدت زمانی، فرد می تواند پیش از پیدایش آفتاب سوختگی، در آفتاب باقی بماند. افراد با پوست روشن حتی برای تماس های کوتاه مدت با آفتاب بایستی از ترکیباتی با عیار حفاظتی 30 استفاده کنند. همچنین بهتر است از ضدآفتاب هایی استفاده شود که هم اشعه ماوراء بنفش A و هم اشعه ماوراء بنفش B را پوشش می دهند و به مدت 80 دقیقه یا بیشتر در برابر آب پایدار می مانند. افرادی که پوست های حساس دارند، بهتر است از ترکیبات حاوی PABA که می توانند سبب بروز واکنش های آلرژیک شوند، اجتناب کنند.

پیش از مصرف روژ لب از یک محصول محافظ لب استفاده کنید. اینکار سبب می شود که رنگ به صورت یکنواخت پخش شده و ظاهر صاف تری ایجاد شود.

این مطلب در دسته: تازه های لوازم آرایشی قرار دارد برای مشاهده مطالب این دسته یا گروه کلیک کنید

ارسال دیدگاه