لوازم آرایشی برای بهتر کردن ویژگی های صورت و از بین بردن معایب اختراع شده است .هر زنی جذاب و زیباست. اما می توان با یک آرایش خوب زیباتر شد.همه خانمها باید بدانند که چگونه آرایش کنند تا در عین زیبایی ، طبیعی نیز به نظر برسد.برای مثال متناسب با فرم و رنگ چشم هایشان رنگ و نوع آرایش شان را انتخاب کنند.

 چگونه می توان چشمان کوچک خود را بزرگتر کنیم؟
یکی از بهترین چیزهایی که یک آرایش  مناسب می توانید انجام دهد این است به چشم کوچک نگاه بزرگتر میدهد. عروسی با چشمان کوچک می تواند نگران این مشکل نباشد و از طریق آرایش عروسی خوب آن را رفع کند

در اینجا برخی از پیشنهادات  که می تواند این اتفاق را رقم بزند، بیان میکنیم.

چشم خود راچگونه بزرگتر کنیم,کرج,بزرگتر دیدن چشم با لوازم ارایش,کرج,مدل بزرگتر کردن چشم با کشیدن مداد,کرج تهران کرج

چشم خود راچگونه بزرگتر کنیم

چشم خود راچگونه بزرگتر کنیم,کرج,بزرگتر دیدن چشم با لوازم ارایش,کرج,مدل بزرگتر کردن چشم با کشیدن مداد,کرج تهران کرج

چشم خود راچگونه بزرگتر کنیم

میکاپ بوسیله یک سایه چشم با رنگ روشن بر روی تمام پشت پلک . با رنگ های نقره ای یا عاجی که میتواند گزینه های خوب برای چشم های کوچک باشند.  انتخاب یک سایه چشم متناسب با رنگ پوست طبیعی که در آخر و گوشه چشم با رنگ ای خنثی در لبه بیرونی پلک مثل رنگ قهو ه ای .

استفاده از ریمل مژه و ابرو به صورت ضربه ای. ریمل مژه و ابرو در چشم هم در بالا و هم در پایین بکشید. با استفاده از باقی مانده از ریمل مژه و ابرو و اعمال آن را در مژه  پلک پایین به صورت تکراری ، مژه ای پر رنگ تر ایجاد کنید.

در خط پایین پلک چشم در قسمت داخل از مداد سفید چشم استفاده کنید. و آن را تا بیرون عنبیه خود بکشید.

و همان خط چشم سفید را در گوشه داخل چشم خود در پایین و بالا پلک در ابتدا چشم بکشید .

دقت  در انتخاب آرایش ابرو . اجازه دهید تا یک هنرمند آرایش عروسی حرفه ای این کار را برای شما انجام دهند.  ابرو قشنگ و قوس دار می تواند چشم خود را بزرگتر نشان دهید.

این مطلب در دسته: تازه های آرایش صورت قرار دارد برای مشاهده مطالب این دسته یا گروه کلیک کنید

ارسال دیدگاه