سوالی که اکثر خانم ها میکنند در باره مفید بودن لیمو ترش برای پوست صورت است .

کسانی که دچار اگزما و یا جوش صورت و زخم‌های دیگر هستند قبل از غذا ۳قاشق آب لیمو با یک عدد لیموی تازه بخورند. برای برطرف کردن سرمازدگی دست و صورت و ورم کردن آنها دست و صورت را با آبلیموی تازه مالش بدهید.
@ در اثر نوشیدن مایعات حاوی آب لیمو، چشمهای شما درخشان تر شده و پوستی سرحال تر از قبل خواهید داشت. در صورت تمایل برای بهتر کردن طعم آن می توانید از شکر یا عسل استفاده کنید. برای درمان دمل روزانه ۳ عدد لیمو و یک لیوان شربت سکنجبین بخورید.
لیموترش برطرف کننده لکه ها و جوشهای صورت +

اگر در صورت شما لکه و جوش قرمز رنگ وجود دارد، درمان آن با آب لیمو و نمک است برای برطرف و معالجه جوش و لکه‌های صورت، بریده‌های نازک لیموترش را کمی نمک به آن زده بر روی پوست صورت بمالند لکه‌های سیاه و جوش صورت را از چهره پاک می‌کند.
آب نصف لیمو را در یک فنجان ماست بچکانید، آنرا در یخچال نگهداری کنید و هر شب قبل از خواب آنرا مانند یک کرم بر روی پوست خود بمالید. شما حتی می توانید پس از اینکه ماست به خوبی جذب پوست شد بر روی آن از یک لایه نازک کرم مرطوب کننده نیز استفاده کنید.

با مصرف مداوم، طی ۳ الی ۴هفته متوجه تغییر رنگ پوست خود خواهید شد. پوست شما قطعا لطیف تر و جوان تر خواهد شد. تا آنجا که می توانید استرس را کاهش دهید.

تاثیر

برچسب ها: , , , ,
این مطلب در دسته: جواب سوالات ارایشی قرار دارد برای مشاهده مطالب این دسته یا گروه کلیک کنید

ارسال دیدگاه