استرس بد است

استرس بد است

چیز که یک هفته قبل از عروسی باید از آن دوری کرد

رنگ موی جدید

هیچ وقت یک هفته قبل از عروسی خود،رنگ موی جدید را امتحان نکنید حتی اگر مطمئن هستید که آرایشگر شما بهترین آرایشگر دنیاست. شما هیچ وقت نمیتوانید حدس بزنید که رنگی که شما انتخاب کرده اید چگونه روی موهایتان اکسید میشود یا چه بازتابی روی رنگ پوست شما دارد.برای آنکه به موهایتان زیبایی و طراوت ببخشید ما به شما پیشنهاد میکنیم که موهای خود را تقویت کنید تا براق و درخشنده شود. اما اگر موهایتان چند رنگ شده است گذاشتن یک رنگ جدید و یکدست کردن آن خطری برای شما ندارد به شرط آنکه رنگ مویتان را زیاد به سمت سفیدی نبرید.

عوض کردن مدل مو

برنامه ریزی و مدیریت عروسی از سه ماه قبل از عروسی شروع میشود  و شما در طول این مدت باید مدل موی خود را به همان شکل نگه دارید. در ذهن خود داشته باشید که عوض کردن مدل مو نه تنها حجم و مدل موی شما را برای روز عروسی تغییر می دهد، بلکه ممکن است مدل انتخابی شما به مدل یقه لباس عروس ،تور یا حتی جواهراتی که انتخاب کردید تناسب نداشته باشد و به یک فاجعه تبدیل شود.یک ما ه قبل از عروسی چیزی در حدود 3سانت از موهای خود را کوتاه کنید و دیگر مدل آن را تغییر ندهید. بعضی از عروس خانم های عزیز در چند روز باقی مانده به عروسیشان به قدری دچار استرس میشوند که دست به تصمیم های عجولانه و ناگهانی میزنند و زیبایی خود را به خطر می اندازند.

تمرین های بدنسازی جدید

یک هفته قبل از روز عروسی برای اضافه کردن یک حرکت ورزشی خیلی دیر است. گرفتگی عضلات در مراسم به اندازه ی کافی بد هست که روز عروسی شما را خراب کند یا باعث شود شما در هنگام راه رفتن زمین بخورید.اگر می خواهید برای عروسیتان وزن کم کنید از مدتی قبل شروع به ورزش کنید و اگر میخواهید از شر استرس قبل از عروسی راحت شوید با یکی از دوستان خود به پیاده روی یا دویدن به پارک بروید.

اتو برنز

پا گذاشتن به اتاقک برنز کردن میتواند برای شما بزرگترین ریسکی باشد که انجام میدهید با اینکه ممکن است فکر کنید زیبایی شما را چندین برابر میکند. اگر نیازی به تغییر رنگ پوست خود برای عروسی میبینید از راه های کم ریسک تر و با اطمینان به راه جبران استفاده کنید چرا که این گونه برنزه کردن میتواند رنگ شما را مصنوعی کند،یا اگر به صورت درست در این اتاقک ها نه ایستید رنگ به صورت یکدست روی بدن شما نمیشیند و از همه مهم تر ممکن است این رنگ اصلا به شما نیاید و زیبایی شما را از بین ببرد و در آخر فراموش نکنید که این رنگ ها در صورت پشیمانی به راحتی از بدن شما پاک نمیشود.

 تغییر آرایش

بسیاری از عروس خانم ها در لحظه های آخر به قدری حساس و پر هیجان میشوند که نگران همه چیز هستند از جمله این که آرایششان خیلی زیاد یا خیلی کم است. برای همین منظور است که آرایش صورت قبل از روز عروسی یک بار روی صورتتان انجام میشود که شما با خیال راحت مدل مورد نظر خود را انتخاب کنید. نکته دیگر اینکه به آرایشگر خود اعتماد کنید چراکه او بهترین مدل را با توجه به رنگ پوست،سن،مدل مو،رنگ لباس،زمان، مکان و نوع عروسی شما انتخاب میکند.

برای داشتن بهترین پوست چه باید بکنید؟ خواب،خواب،خواب… آب،آب، آب… آفتاب نگیرید،برنز نکنید . نگران جوش های صورت خود نباشید. آنها به راحتی پوشانده میشوند به شرط آنکه تحریکشان نکنید. مدل آرایش های امروزی بیشتر شبیه فرش قرمز است که در دوربین های فیلم برداری،دوربین های عکاسی حرفه ای و دوربین های موبایل زیبایی خود را حفظ کند.

رژیم غذایی

بدن شما به انواع و اقسام ویتامین ها و مواد معدنی احتیاج  دارد تا به شما انرژی دهد. در هفته آخر عروسیتان از بهم زدن عادات غذایی خود پرهیز کنید. مطمئنا خوردن میوه بسیار خوب است ولی اگر فکر میکنید که با خوردن تنها اینگونه غذا ها کالری کمتری وارد خون خود میکنید باید بگویم که سخت در اشتباه هستید. میوه ها با اینکه بسیار مفید هستند انرژی لازم را به شما نمیدهند و باعث تحلیل رفتن بدن شما میشوند. هیچ کدام از وعده های غذایی را از دست ندهید از هر نوع غذایی به میزان مناسب بخورید. آب و میوه  سبزیجات را فراموش نکنید

لایه برداری و پلینگ صورت:

این گونه فعالیت ها با هدف ایجاد یک پوست نرم و ابریشمی روی صورت شما انجام میشوند اما به طور قطع جزو لیست ممنوعه در هفته آخر عروسی هستند. در گزارش هایی آمده است که برخی افراد پس از گذراندن این گونه جلسات شروع به پوست پوست شدن میکنند که حتی آرایش هم آنها را نمیپوشاند و برخی دیگر دچار قرمزی و خارش میشوند که با آرایش حتی بدتر هم میشود. بنابر این ما به شما توصیه میکنیم اگر قصد دارید بر روی صورت خود لایه برداری انجام دهید این کار را حداقل از دو هفته قبل از عروسی شروع کنید.

تغییر کرم ها یا مراقبت های پوستی

مراقبت های پوستی خود را حد اقل از دو هفته قبل از عروسی ثابت نگه دارید از آنجایی که تغییر در آنها ممکن است باعث ایجاد حساسیت های پوستی،خشکی،چربی و یا اثرات جانبی دیگری شود.اگر قصد تعویض کرم صورت خود را دارید از چند ماه قبل ازعروسی این کار رابکنید تا در صورت بروز مشکل بتوانید آن را برطرف کنید. قبل از عروسی به یک متخصص پوست مراجعه کنید. آنها یک برنامه شخصی برای بهتر شدن پوستتان به شما میدهند و شما میتوانید در صورت بروز هرگونه مشکلی به آنها مراجعه کنید یا تلفن بزنید.

شب زنده داری

تا صبح برای برنامه ریزی روز عروسیتان بیدار ماندید؟ اشتباه بسیار بزرگی کرده اید از یکی از دوستان مسئولیت پذیر خود خواهش کنید که این کار را به جای شما انجام دهد. خوابیدن باعث میشود که هورمن گلرین در بدن شما ترشح شود این همان هورمنی است که به شما میگوید کی گرسنه هستید و همچنین ترشح هورمن لپتین را در شما کاهش میدهد این همان هورمنی است که مانع توقف شما از غذا خوردن میشود. بد غذا خوردن مانند خوردن غذای شور باعث باد کردن بدن شما و نفخ میشود. همچنین غذاهای بدون مواد طبیعی باعث تنبلی و کسلی شما میشوند.

همچنین کم خوابی روی سیستم امنیتی شما تاثیر میگذارد و خطر ابتلا به بیماری های ویروسی را در شما افزایش میدهد. همچنین خواب کافی بسیار برای پوست مفید است و شما را از شر سیاهی دور چشم خلاص همچنین پوستتان را شاداب و با طراوت نگه میدارد.

کافئین بیش از حد

استفاده بیش از اندازه از کافئین برای بیدار ماندن در شب ها مانند سوخت برای استرس شماست. کافئین خود ماده ای محرک است مخصوصا برای سیستم های دچار استرس.شما در یک هفته باقی مانده به روز عروسیتان با تشویش و استرس فراوانی روبرو هستید و احتمالا نمیخواهید به این استرس اضافه کنید.علاوه بر آن کافئین زیاد برای روی زیبایی شما نیز تاثیر میگذارد.کافئین ها بسیار تشنگی آور هستند و مقدار زیادی آب را جذب میکنند همین مسئله باعث سیاهی زیر چشمان شما میشود. و در آخر چه نوشیدنی های انرژی زا چه نوشیدنی های گرم مانند چای و قهوه حاوی مواد قندی هستند. تمام متخصصان بر این باورند که خوراکی های طبیعی بهترین منبع تغذیه برای شما هستند.

 شما چه نکته هایی را برای عروس خانمها پیشنهاد میکنید؟

این مطلب در دسته: کلینیک زیبایی عروس قرار دارد برای مشاهده مطالب این دسته یا گروه کلیک کنید

ارسال دیدگاه