شگفتی اب سیب زمینی وپوست

آیا می دانستید سیب زمینی می تواند در بسیاری از مشکلات زیبایی به شما کمک کند؟ آب سیب زمینی حاوی ویتامین، پتاسیم، مس و سولفور است و می تواند به طور موثر و راحت شما را در مشکلات معمول پوست ومو یاری کند.

استفاده مرتب از آب سیب زمینی روی پوست می تواند مشکلاتی از قبیل لک، آفتاب سوختگی، سیاهی دور چشم، چین و چروک و تیرگی پوست را درمان کند.

 

7 دستورالعمل شگفت انگیز زیبایی با آب سیب زمینی

برای استفاده از آب سیب زمینی ، از سیب زمینی های اورگانیک استفاده کنید که فاقد ماده ضد آفت است. آنها را خوب بشویید و سپس به تکه های کوچک خرد کرده و داخل مخلوط کن بریزید. اگر مخلوط کن ندارید می توانید ، سیب زمین را رنده کرده و آب آن را از سیب زمینی های رنده شده بگیرید.

 

 **پنج دستورالعمل زیبایی پوست با آب سیب زمینی

 1. سیب زمینی برای یک رژیم ضد پیری:

در عین حال که بالا رفتن سن یک فرآیند طبیعی است ولی می تواند مشکلاتی از قبیل خطوط مشخص روی پوست، خشکی و چین و چروک ایجاد کند. آب سیب زمینی می تواند به عنوان یک ناجی برای از بین بردن علائم افزایش سن کمک کند. به مقدار مساوی کشک (شیربسته شده) و آب سیب زمینی را با هم مخلوط کنید.

یک قاشق روغن زیتون اضافه کنید. این ماسک صورت روش شگفت انگیزی برای رطوبت رسانی به پوست است و کاهش چشمگیری در آثار پیری به وجود می آورد. روغن زیتون به همراه آب سیب زمینی برای سیاهی دور چشم و چین و چروک اطراف چشم بسیار موثر است.

 

 2. سیب زمینی برای روشن سازی طبیعی پوست:

آب سیب زمینی را با آب لیمو به مقادیر مساوی مخلوط کنید. سیب زمینی خصوصیات روشن کنندگی طبیعی دارد و همراه با آب لیمو که خصوصیات مشابهی دارد می تواند به صورت طبیعی پوست تیره را روشن کند. به گزارش پرشین وی این مخلوط را روی نقاط تیره شده پوست قرار دهید، اگر این روش را به طور مرتب انجام دهید نقاط تیره شده پوست به صورت چشمگیری روشن خواهد شد.

 

 3. سیب زمینی برای پاک سازی منافذ پوست:

با ترکیب پنج قاشق آب سیب زمینی و یک قاشق جوش شیرین در یک فنجان آب یک پاک کننده طبیعی درست کنید. این مخلوط را به طور کامل روی پوست بزنید تا منافذ پوست تمیز شود.

 

4. سیب زمینی برای درمان پف چشم:

به مقادیر مساوی آب سیب زمینی و آب خیار را مخلوط کنید. این مایع را به دور چشم بزنید و 15 دقیقه روی پوست نگاه دارید. هر دو این مواد خواص آرام کنندگی دارد و چشمان خسته را خنک می کند.

 

سیب زمینی و پوست

سیب زمینی و پوست

 5. سیب زمینی برای یک دست کردن بافت پوست:

آب سیب زمینی ، آب لیمو و گل سرشوی را با هم مخلوط کنید. از این ماسک صورت برای یک دست کردن پوست ، آکنه و لک استفاده کنید.

 

**دو دستورالعمل زیبایی مو با آب سیب زمینی

1. برای درخشان کردن موها:

آیا موهایتان تار، خشک و وز دار است؟ به گزارش پرشین وی آب سیب زمینی را با آلوئه ورا مخلوط کرده و به موهایتان بزنید.

2. برای درمان ریزش مو:

آب سیب زمینی را با یک سفیده تخم مرغ مخلوط کنید. این مخلوط را به مدت دو ساعت روی موها نگاه داشته و سپس مانند معمول با شامپو آبکشی کنید.

این مطلب در دسته: جالب انگیز قرار دارد برای مشاهده مطالب این دسته یا گروه کلیک کنید

ارسال دیدگاه