بخورصورت, بخورصورت با گل بابونه,بخورصورت جوش دار,بخورصورت با گلاب,بخورصورت برای پوست خشک,بخورصورت با چای سبز,بخورصورت برای جوش,بخورصورت بابونه,بخورصورت با اب,بخورصورت در منزل,بخورصورت در بارداری,بخوردادن صورت,بخور صورت در کرج,بخور صورت درتهران

بخورصورت

بخور صورت

مؤثرترین، اقتصادی ترین و ساده ترین روش مراقبت از پوست، بخور می باشد. بخور موجب پاکسازی منافذ پوست و تسریع جریان گردش خون در صورت می شود. با کمک بخور می توان خطوط ریز روی پوست را محو کرد و پوست را هیدراته نگه داشت.

در هنگام بخور، چنانچه دستگاه بخور دارید ابتدا آب را در محفظه مورد نظر بریزید. پس از جوش آمدن آب و بلند شدن بخار، دستگاه بخور را روی سطح تقریبا بلندی مانند میز قرار دهید تا کاملا بر روی آن تسلط داشته باشید و بدین شکل از واژگون شدن آن بر روی بدن خود جلوگیری نمایید.

با حوله مناسبی سر و شانه های خود را بپوشانید.از دستگاه بخور به میزان کافی فاصله بگیرید تا پوستتان نسوزد.

برای پوست های خشک، 5 دقیقه و برای پوست های چرب 10 دقیقه بخور کافی است.

این نکته مهم را بخاطر داشته باشید که هیچگاه بیشتر از 10 دقیقه، پوست خود را بخور ندهید. هنگامی که فکر می کنید بخار آب داغ است و پوستتان را می سوزاند سریعا بخور دادن را قطع نمایید.

افرادی با پوست های خشک می توانند کمی روغن بادام به دستگاه بخور خود بیافزایند.

پس از اتمام بخور، پوست خود را با پنبه ای کاملا تمیز کنید. ( شما می توانید پوست خود را با کمک پنبه و پاک کننده ای مناسب کاملا پاک نمایید.) در آخر، پوست صورت خود را با آب سرد بشویید.

اگر دارای پوستی خشک هستید، بهتر است قبل از شروع بخور، ابتدا کمی مرطوب کننده مناسب بر روی پوستتان بمالید و به آرامی پوست خود را ماساژ دهید. انجام این عمل و ترکیب گرما و رطوبت باعث می شود کرم بهتر تأثیر کرده و پوست شما شاداب گردد.

 

ایا شما هم از بخور صورت استفاده کرده اید؟

این مطلب در دسته: تازه های سلامت پوست قرار دارد برای مشاهده مطالب این دسته یا گروه کلیک کنید

ارسال دیدگاه